miercuri, 6 februarie 2008

Permutari existentiale

-cu ocazia comemorarii a 30 de zile petrecute pe taram irlandez-
Acest text reprezinta o culegere de impresii stiintifico fantastice, carevasazica o rememorare a celor 7 locuri pe care le-am vizitat cu scopul de a ne gasi chirie.
Instrumentele de bord: subele si cartela de telefon plus telefoanele pulice(nota informativa: cum se utilizeaza o cartela de telefon - tastati 1800927000, apoi introduceti pinul, de exemplu, 325541220368, dupa care numaru de telefon, de exemplu 0876666798 -asta era Ricardo. Toata operatiunea se desfasura pe ploaie, intr-o cabina telefonica fara geamuri, cu Maria butonand si Silvana dictand. A, si in principiu cu o lista de 6 numere de format la fiecare tura, iar cei apelati nu vorbesc engleza decat taare aproximat).
Si acum.. taaa-na:
1. Planeta Bolywood - care deja ne astepta de doua zile, ba chiar s-a oferit sa ne cazeze imediat ce veneam de la aeroport.
a) Cum am ajuns acolo - in cautarea studiourilor de filmare
Ne-am plimbat pe o straduta intunecoasa si puturoasa, in cautarea apartamentului lui *Jay*. Am gasit un interfon, l-am butonat si ne-a raspuns o voce calda de batran pensionar calmat cu viata.
b) Primii pasi in culise
Batem noi la usa si vocea zice, come in. Noi cu gaturile lungite comeinuim. Si ce sa vezi - din buda iese un indian negru ca boxu si zambaretz nevoie mare. Primul lucru, ne pune sa ne descaltam. Noi ne cautam din priviri, mascand diverse sentimente sub ranjete (stupoare, panica etc). Ne prezinta indianu sufrageria cu altarul lui chicios, cu carpetele lui chicioase, cu camasa pusa la uscat pe galerie si cu aparatele lui de fitness. Ne-a mai aratat el camera noastra, da cine naiba se uita la camera, cu indianu acolo... Noi abia asteptam sa iesim, da, da, e ieftin, dada, ce interesant ca faci masteru in America, palpitant, las ca te sunam noi, see ya.
c) Am parasit cladirea si strada pentru totdeauna...
..to be continued...

Niciun comentariu: