sâmbătă, 23 februarie 2008

Permutari existentiale 3

b.Margot
Ne-a deschis, ne-a dus cu liftul - ca scarile erau pline de pipi si voma, si ne-a aratat o camera ca un carnat in care trebuia sa te freci de perete sa ajungi in patul suspendat. dupa care ne-a spus in franceza ca de fapt nu sunt doua locuri, ci numai unul si unul din februarie bla bla bla in franceza a ne cunoastem bla bla bla - macar au fost dragute... noi entuziasmate ca niste copii prosti ca ce de treaba sunt, cand ele de fapt ne studiau si faceau lista cu preferintele...
c. Am plecat, constiente ca tarani am fost, tarani ramanem...

7. Casuta noastra draga - cuibusor de pensionari
Am gasit-o repede, de fapt ca in povesti ne-a lasat autobuzul in fata casei, ne-a deschis Thais care era o brazilianca cae vorbea bine engleza, ne-am ingragostit imediat de camera cea foarte faina cu baie numai a ei si am plecat rugandu-ne sa nu o ia altcineva...

8. Planeta Gulas
Planeta gulas avea un text tare promitator pe net, ceva cu priveliste superba, not to be missed.... semnat, Boti... dupa experienta cu Jay the indian, noi eram tare circumspecte...Dar nu, sa vezi minune, apare un om normal care se dovedeste a fi ungur, fost bucatar si actual bodygard, care locuieste intr-un apartament cu mama lui si nu pot plati toata chiria si subinchiriaza o camera... no, suna promotator, ne-am zi noi, in cazul nefericit in care casa visurilor noastre ne zboarat de sub nas, venim la Boti... si la mama lui...

9. Taramul tuturor sperantelor reloaded
... and transformed in Taramul pisorcos, ca asa mirosea a pipi casa aia de suuus pana jos... Si era miiica si urata... cu o bucatarie mizerabila care dadea intr-o baie si mai mizerabila...

10. The happy ending
Locuim acum in casuta visurilor noastre - 7, cuibusor de pensionari... si suntem fericite... ieeeeee...

Niciun comentariu: