vineri, 8 februarie 2008

Permutari existentiale 2

2. Sobolania
a) Am gasit-o greu greu greu... dupa ce ne-am preumblat pe o strada cu toate magazinele in chineza si pustie la matinala ora de 10 jumate. Curtea nu avea numar, , n-avea nimic - ba da , un interfon stricat. Il tot sunam pe za persoana de contact, il Ricardo, dar ce folos ca e nu vorbea engleza, asadar era dialogul surdo mutilor la telefon.
b) Aparitia
Intambinate de Petit-Hairy-Ricardo, cu slapii pe el si explicandu-ne ca prietenul lui s-a imbatat si acuma doarme, am fost conduse la intrare. Si acolo surpriza - un cuib inghesuiti de sobolani transpirati beti, dormind numa pe niste saltele. Si Ricardo zice, ca un hobit zambaretz si ciocus gata sa-si inchirieze balogu, zice ca ne putem alege caera - ori in camara-debara, ori la sobolanie. Si noi zambim, asa, mai straveziu si zicem: te sunam noi.
Si fugim.
3. La naiba in praznic.
a) Am mers mult. Si ploua. Si am mers tare mult. Prin ploaie. Si toti trecatori pe care-i intrebam ne raspundeau intr-o engleza cu un inconfundabil accent romanesc. Omul misterios pe care-l tot sunam - de la telefoane amplasete la considerabila distanta de traseul nostru principal - ne tot spunea ca de fapt el nu stie nimic, ca prietenul lui se ocupa de fapt de inchirierea camerei.
b) Inr-un final a aparut, ne-a aratat camera si ne-a explicat ca in apartament mai e el si prietenul lui, care de fapt e numa coleg cu el, de fap nici nu-l cunoaste.
c) Ne-am plictisit si am plecat.
5. Taramul tuturor sperantelor
a) Mama ce ploua si batea vantul... br ce frig era si am stat o ora in fata usii , pandind toate masinilr si toti trecatorii si analizand gramada de gunoi din preajuma - continea printre alele un toaster, u fotoliu si o tricicleta cu printesele din Disney.
b) L-am sunat pe cel care ar fi trebuit sa vina sa ne prezinte casa. zece, a de fapt am uitat ca eu azi lucrez si nu pot veni...
c) Injuram, ne suflam nasul si plecam.
6.. Ceaiul de la ora cinci.
a) Concurenta
La ora 6 in fata apartamenului se afla 4 fete - doua insubate, infofolite, cu trei culori pe cap (adica NOI) si doua elegante, in fusta, fitzi-mitzi, asortate si ine parfumate (adica, NU noi)...
...to be continued

Un comentariu:

Ileana Surducan spunea...

De-a dreptul existentiale, permutarile voastre! Detectez unele expresii ala silvi sau mi se pare? oricum, aventuri in casa... scarilor, ce mai. Noroc ca eu stiu ca exista un final fericit!:)